Szolgáltatásmenedzsment elmélete és gyakorlata - Szolgáltatásminőséget befolyásoló tényezők a vasúti személyszállításban

Lomnici Ferenc Márk (2018) Szolgáltatásmenedzsment elmélete és gyakorlata - Szolgáltatásminőséget befolyásoló tényezők a vasúti személyszállításban. Pénzügyi és Számviteli Kar.

[thumbnail of Titoktartási_LFM.pdf] PDF
Titoktartási_LFM.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (407kB)
[thumbnail of Szakdolgozat_Lomnici Ferenc Márk_végleges.pdf] PDF
Szakdolgozat_Lomnici Ferenc Márk_végleges.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (2MB)

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Pénzügyi és Számviteli Kar

Tanszék

Menedzsment Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Gazdálkodási és menedzsment

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: Szolgáltatásmenedzsment, Szolgáltatásminőség, Vasúti személyszállítás
Felhasználói azonosító szám (ID): Lomnici Ferenc Márk
Rekord készítés dátuma: 2018. Dec. 17. 09:29
Utolsó módosítás: 2018. Dec. 17. 09:29

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet