Az influencerek, mint új kommunikációs eszköz ismertsége a fogyasztók körében

Kalauz Ingrid (2018) Az influencerek, mint új kommunikációs eszköz ismertsége a fogyasztók körében. Pénzügyi és Számviteli Kar.

[thumbnail of Az influencerek, mint új kommunikációs eszköz ismertsége a fogyasztók körében.pdf] PDF
Az influencerek, mint új kommunikációs eszköz ismertsége a fogyasztók körében.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Pénzügyi és Számviteli Kar

Tanszék

Menedzsment Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Gazdálkodási és Menedzsment

Konzulens(ek)

Konzulens neve
Konzulens típusa
Beosztás, tudományos fokozat, intézmény
Email
Dr. Brávácz Ibolya
Belső
Tanszéki TDK felelős, főiskolai docens Ph.D

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: Közösségi média, Influencer marketing, Szponzoráció
Felhasználói azonosító szám (ID): Kalauz Ingrid
Rekord készítés dátuma: 2018. Dec. 17. 09:25
Utolsó módosítás: 2018. Dec. 17. 09:25

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet