Kalauz Ingrid (2018) Az influencerek, mint új kommunikációs eszköz ismertsége a fogyasztók körében. Pénzügyi és Számviteli Kar.
PDF
Az influencerek, mint új kommunikációs eszköz ismertsége a fogyasztók körében.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (1MB) |
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Menedzsment Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | Közösségi média, Influencer marketing, Szponzoráció |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Kalauz Ingrid |
Rekord készítés dátuma: | 2018. Dec. 17. 09:25 |
Utolsó módosítás: | 2018. Dec. 17. 09:25 |
Actions (login required)
Tétel nézet |