Az Over The Top médiaszolgáltatók penetrációja és hatása a magyar médiapiacon

Kiss Máté Csaba (2018) Az Over The Top médiaszolgáltatók penetrációja és hatása a magyar médiapiacon. Külkereskedelmi Kar.

[thumbnail of KissMateCsaba_Szakdolgozat.pdf] PDF
KissMateCsaba_Szakdolgozat.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Marketing Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kereskedelem és Marketing

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: Over The Top, Média, Digitális média, On Demand, Televízió, Streaming szolgáltatók
Felhasználói azonosító szám (ID): Szabó Zoltán
Rekord készítés dátuma: 2018. Dec. 15. 08:13
Utolsó módosítás: 2020. Ápr. 17. 05:51

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet