Kővári Norbert István (2018) Call center folyamatok támogatása. Pénzügyi és Számviteli Kar.
PDF
Kővári Norbert - Szakdolgozat.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (1MB) |
|
PDF
Titkosítási kérelem.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (224kB) |
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Gazdaságinformatika Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | Call center, VBA, Bank |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Kővári Norbert |
Rekord készítés dátuma: | 2018. Dec. 15. 08:19 |
Utolsó módosítás: | 2018. Dec. 15. 08:19 |
Actions (login required)
Tétel nézet |