Luxus, vagy szükség? A FreeBake, mint induló "mentes" pékség marketingstratégiája

Prémus Viktória (2018) Luxus, vagy szükség? A FreeBake, mint induló "mentes" pékség marketingstratégiája. Pénzügyi és Számviteli Kar.

[thumbnail of Luxus vagy szükség - A FreeBake mint induló mentes pékség marketingstratégiája.pdf] PDF
Luxus vagy szükség - A FreeBake mint induló mentes pékség marketingstratégiája.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (2MB)

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Pénzügyi és Számviteli Kar

Tanszék

Menedzsment Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Gazdálkodási és menedzsment BGFGM00NBPS

Konzulens(ek)

Konzulens neve
Konzulens típusa
Beosztás, tudományos fokozat, intézmény
Email
Zsigmond Száva
Belső
Tanársegéd, Team Coach
Somogyi Szilárd
Külső
Területi Képviselő Szaktanácsadó

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: Marketingstratégia, Marketing, Induló vállalkozás
Felhasználói azonosító szám (ID): Prémus Viktória
Rekord készítés dátuma: 2018. Dec. 13. 16:05
Utolsó módosítás: 2018. Dec. 13. 16:05

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet