Luxus, vagy szükség? A FreeBake, mint induló "mentes" pékség marketingstratégiája

Prémus Viktória (2018) Luxus, vagy szükség? A FreeBake, mint induló "mentes" pékség marketingstratégiája. Pénzügyi és Számviteli Kar.

[thumbnail of Luxus vagy szükség - A FreeBake mint induló mentes pékség marketingstratégiája.pdf] PDF
Luxus vagy szükség - A FreeBake mint induló mentes pékség marketingstratégiája.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (2MB)

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Pénzügyi és Számviteli Kar

Tanszék

Menedzsment Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Gazdálkodási és menedzsment BGFGM00NBPS

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: Marketingstratégia, Marketing, Induló vállalkozás
Felhasználói azonosító szám (ID): Prémus Viktória
Rekord készítés dátuma: 2018. Dec. 13. 16:05
Utolsó módosítás: 2018. Dec. 13. 16:05

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet