A közösségi média marketing lehetőségei: utazási blogok elterjedtsége és szerepe az utazók döntéseiben

Szabó Laura (2018) A közösségi média marketing lehetőségei: utazási blogok elterjedtsége és szerepe az utazók döntéseiben. Pénzügyi és Számviteli Kar.

[thumbnail of Végleges SZAKDOLGOZAT_ repr Szabó Laura.pdf] PDF
Végleges SZAKDOLGOZAT_ repr Szabó Laura.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Pénzügyi és Számviteli Kar

Tanszék

Menedzsment Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Gazdálkodási és menedzsment

Konzulens(ek)

Konzulens neve
Konzulens típusa
Beosztás, tudományos fokozat, intézmény
Email
Dr. Brávácz Ibolya
Belső
Főiskolai docens

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: közösségi média, online Marketing, utazási blogok
Felhasználói azonosító szám (ID): Szabó Laura
Rekord készítés dátuma: 2018. Dec. 14. 10:20
Utolsó módosítás: 2018. Dec. 14. 10:20

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet