Kultúraközvetítő intézmények marketing stratégiájának elemzése és összehasonlítása

Alapy Réka (2018) Kultúraközvetítő intézmények marketing stratégiájának elemzése és összehasonlítása. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

[thumbnail of Kultúraközvetítő intézmények marketing stratégiájának elemzése és összehasonlítása.pdf] PDF
Kultúraközvetítő intézmények marketing stratégiájának elemzése és összehasonlítása.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar

Tanszék

Pedagógiai Intézeti Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Andragógia

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: Kultúraközvetítés, Kulturális intézmények, Vígszínház, Vidám Színpad, Marketing
Felhasználói azonosító szám (ID): Alapy Réka
Rekord készítés dátuma: 2018. Dec. 13. 13:14
Utolsó módosítás: 2018. Dec. 13. 13:14

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet