A JÖVŐ SZAKEMBEREIT KÉPEZZÜK, avagy a gyakorlati képzés hatékonyságának elemzése a Szekszárdi SZC Bezerédj István Szakképző Iskolájában

Kaizer Andrea (2018) A JÖVŐ SZAKEMBEREIT KÉPEZZÜK, avagy a gyakorlati képzés hatékonyságának elemzése a Szekszárdi SZC Bezerédj István Szakképző Iskolájában. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

[thumbnail of Kaizer Andrea_ A2GE5R_közgtan. KM.pdf] PDF
Kaizer Andrea_ A2GE5R_közgtan. KM.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (3MB)

Absztrakt (kivonat)

A szakképzés történetének és napjaink szakképzési helyzetének felvázolása után, elemzésre került a külső gyakorlati képzőhelyeken végzett szakmai gyakorlati tevékenység, tanulói és munkáltatói oldalról is. A kutatás során megállapításra került, hogy a hatékony gyakorlati oktatás négy, egymástól elválaszthatatlan, összefüggő tényezőn alapul: a diákok, munkáltatók hozzáállásán, az iskola támogatásán, valamint az oktatási rendszer által biztosított feltételeken. Bizonyítást nyert, hogy a gyakorlati munkahelyek többségében magas színvonalú képzés folyik, de a gyakorlati képzés állami támogatásának jobb átgondolása. valamint a kerettantervek egyeztetése a munkáltatókkal, javítaná a gyakorlati képzés hatékonyságát.

Magyar cím

A JÖVŐ SZAKEMBEREIT KÉPEZZÜK, avagy a gyakorlati képzés hatékonyságának elemzése a Szekszárdi SZC Bezerédj István Szakképző Iskolájában

Angol cím

We train the professionals of the future or the analysis of the efficiency of the pratical training in the István Bezerédj Technical School of the Szekszardi SZC

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar

Tanszék

Pedagógiai Intézeti Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Közgazdásztanár MA

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: gyakorlati képzés, hatékonyság, gyakorlati képzőhely, munkaerőpiac, szakképzés,
Felhasználói azonosító szám (ID): Kaizer Andrea
Rekord készítés dátuma: 2018. Dec. 14. 08:31
Utolsó módosítás: 2018. Dec. 14. 08:31

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet