A fogyasztási szokásokat befolyásoló tényezők marketing szemléletű vizsgálata a gyógyszeriparban

Novotný Ádám (2018) A fogyasztási szokásokat befolyásoló tényezők marketing szemléletű vizsgálata a gyógyszeriparban. Külkereskedelmi Kar.

[thumbnail of A FOGYASZTÁSI SZOKÁSOKAT BEFOLYÁSOLÓ TÉNYEZŐK.pdf] PDF
A FOGYASZTÁSI SZOKÁSOKAT BEFOLYÁSOLÓ TÉNYEZŐK.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Marketing Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kereskedelem és Marketing

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: Gyógyszermarketing, Gyógyszeripar, Fogyasztási szokások, Fogyasztói magatartás, Primer kutatás
Felhasználói azonosító szám (ID): Szabó Zoltán
Rekord készítés dátuma: 2018. Dec. 10. 13:55
Utolsó módosítás: 2020. Ápr. 02. 05:57

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet