Egy új okostelefon-márka bevezetési lehetőségeinek vizsgálata a magyar piacon

Takáč Ladislav (2018) Egy új okostelefon-márka bevezetési lehetőségeinek vizsgálata a magyar piacon. Külkereskedelmi Kar.

[thumbnail of Szakdolgozat_20181209_4.pdf] PDF
Szakdolgozat_20181209_4.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Marketing Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Marketing

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: Marketing, Termékbevezetés, Fogyasztói preferenciák, Okostelefon, Telekommunikáció, Magyarország
Felhasználói azonosító szám (ID): Szabó Zoltán
Rekord készítés dátuma: 2018. Dec. 10. 11:10
Utolsó módosítás: 2022. Okt. 11. 12:02

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet