Ügyfél elégedettséget növelő lehetőségek FCL szállítmányok kezelése során

Bánhalmi Csaba (2018) Ügyfél elégedettséget növelő lehetőségek FCL szállítmányok kezelése során. Külkereskedelmi Kar.

[thumbnail of Bánhalmi Csaba v5.pdf] PDF
Bánhalmi Csaba v5.pdf
Hozzáférés joga: Csak az archívum karbantartója nyithatja meg (titkosított dolgozat - engedéllyel)

Download (1MB)

Magyar cím

Ügyfél elégedettséget növelő lehetőségek FCL szállítmányok kezelése során

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Nemzetközi Kereskedelem és Logisztika Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Nemzetközi Gazdálkodás

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: Vevői elégedettségmérés, Konténeres szállítmányozás, FCL, Export, Import, Szállítmányozás
Felhasználói azonosító szám (ID): Szabó Zoltán
Rekord készítés dátuma: 2018. Dec. 10. 10:47
Utolsó módosítás: 2020. Máj. 08. 07:00

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet