Harc a kávépiacon: A franchise kávéházak és az újhullámos trend versenye

Farkas Balázs (2018) Harc a kávépiacon: A franchise kávéházak és az újhullámos trend versenye. Külkereskedelmi Kar.

[thumbnail of Harc a kávépiacon.pdf] PDF
Harc a kávépiacon.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Marketing Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kereskedelem és Marketing

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: Kávépiac, Franchise, Versenyhelyzet, Primer kutatás, Szekunder kutatás, Magyarország
Felhasználói azonosító szám (ID): Szabó Zoltán
Rekord készítés dátuma: 2018. Dec. 10. 10:13
Utolsó módosítás: 2020. Ápr. 29. 09:55

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet