Marketingtevékenység az SSC szektorban - Az employer branding szerepe a munkaerő megtalálásában és megtartásában

Páva Andrea (2018) Marketingtevékenység az SSC szektorban - Az employer branding szerepe a munkaerő megtalálásában és megtartásában. Faculty of International Management and Business.

[thumbnail of Páva Andrea_Szakdolgozat.pdf] PDF
Páva Andrea_Szakdolgozat.pdf
Hozzáférés joga: Repository staff only until 2028. December 08..

Download (1MB)
[thumbnail of Bizalmas minősítés Páva Andrea.pdf] PDF
Bizalmas minősítés Páva Andrea.pdf
Hozzáférés joga: Available at the computers of the University

Download (114kB)

Institution

Budapest Business University

Kar

Faculty of International Management and Business

Department

Marketing Tanszék

Tudományterület/tudományág

UNSPECIFIED

Szak

Keresekedelem és Marketing

Supervisors

Konzulens neve
Konzulens típusa
Assignment, Scientific qualification, Institution
Email
Dr. Kopcsay László
Belső
UNSPECIFIED

Item Type: Thesis (UNSPECIFIED)
Uncontrolled Keywords: SSC, Munkaerő, Marketing, Szolgáltató központ, Munkaerő kiszervezés
Depositing User: Szabó Zoltán
Date Deposited: 2018. Dec. 08. 12:32
Last Modified: 2020. Mar. 31. 05:11

Actions (login required)

View Item View Item