Marketingtevékenység az SSC szektorban - Az employer branding szerepe a munkaerő megtalálásában és megtartásában

Páva Andrea (2018) Marketingtevékenység az SSC szektorban - Az employer branding szerepe a munkaerő megtalálásában és megtartásában. Külkereskedelmi Kar.

[thumbnail of Páva Andrea_Szakdolgozat.pdf] PDF
Páva Andrea_Szakdolgozat.pdf
Hozzáférés joga: Csak az archívum karbantartója nyithatja meg (titkosított dolgozat - engedéllyel) until 2028. December 08..

Download (1MB)
[thumbnail of Bizalmas minősítés Páva Andrea.pdf] PDF
Bizalmas minősítés Páva Andrea.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (114kB)

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Marketing Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Keresekedelem és Marketing

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: SSC, Munkaerő, Marketing, Szolgáltató központ, Munkaerő kiszervezés
Felhasználói azonosító szám (ID): Szabó Zoltán
Rekord készítés dátuma: 2018. Dec. 08. 12:32
Utolsó módosítás: 2020. Már. 31. 05:11

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet