A közösségi média influencer marketing napjainkban különös tekintettel az autentikus influencer-termék kapcsolatra

Putz Olivér (2018) A közösségi média influencer marketing napjainkban különös tekintettel az autentikus influencer-termék kapcsolatra. Külkereskedelmi Kar.

[thumbnail of SZAKDOLGOZAT_PUTZ_OLIVÉR.pdf] PDF
SZAKDOLGOZAT_PUTZ_OLIVÉR.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Marketing Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kereskedelem és marketing

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: Online Marketing, Közösségi média, Influencer, Pszichológia, Termék, Kérdőíves felmérés
Felhasználói azonosító szám (ID): Szabó Zoltán
Rekord készítés dátuma: 2018. Dec. 07. 11:07
Utolsó módosítás: 2020. Ápr. 01. 03:05

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet