Akciózás és vásárlásösztönzés avagy mitől sikeresek a Glamour napok

Pataky Viktória (2018) Akciózás és vásárlásösztönzés avagy mitől sikeresek a Glamour napok. Külkereskedelmi Kar.

[thumbnail of szakdolgozat- végleges.pdf] PDF
szakdolgozat- végleges.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Marketing Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kereskedelem és Marketing

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: Vásárlásösztönzés, Akciók, Kupon napok, Glamour, Fogyasztói magatartás
Felhasználói azonosító szám (ID): Szabó Zoltán
Rekord készítés dátuma: 2018. Dec. 07. 11:26
Utolsó módosítás: 2020. Már. 31. 05:03

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet