Sarkadi Dorottya (2018) Egy régi termék újrapozicionálása a piacon. Külkereskedelmi Kar.
PDF
HivatalosBejegyzes.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (112kB) |
|
PDF
Egy-régi-termék-újrapozicionálása-a-piacon-végleges szakdolgozat (3).pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (2MB) |
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Marketing Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | Marketing, Termékbevezetés, Gyümölcslé, Rauch Hungária Kft., STEEP analízis, Hey-ho, Reklám |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Szabó Zoltán |
Rekord készítés dátuma: | 2018. Dec. 07. 10:55 |
Utolsó módosítás: | 2020. Már. 24. 08:58 |
Actions (login required)
Tétel nézet |