Egy régi termék újrapozicionálása a piacon

Sarkadi Dorottya (2018) Egy régi termék újrapozicionálása a piacon. Külkereskedelmi Kar.

[thumbnail of HivatalosBejegyzes.pdf] PDF
HivatalosBejegyzes.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (112kB)
[thumbnail of Egy-régi-termék-újrapozicionálása-a-piacon-végleges szakdolgozat (3).pdf] PDF
Egy-régi-termék-újrapozicionálása-a-piacon-végleges szakdolgozat (3).pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (2MB)

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Marketing Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kereskedelem és Marketing

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: Marketing, Termékbevezetés, Gyümölcslé, Rauch Hungária Kft., STEEP analízis, Hey-ho, Reklám
Felhasználói azonosító szám (ID): Szabó Zoltán
Rekord készítés dátuma: 2018. Dec. 07. 10:55
Utolsó módosítás: 2020. Már. 24. 08:58

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet