A közösségi média marketing, mint fő marketingkommunikációs eszköz, a mikro- és kisvállalkozások életében

Mihu Krisztina (2018) A közösségi média marketing, mint fő marketingkommunikációs eszköz, a mikro- és kisvállalkozások életében. Külkereskedelmi Kar.

[thumbnail of VEGLEGES 11.06. Mihu Krisztina.pdf] PDF
VEGLEGES 11.06. Mihu Krisztina.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (4MB)

Magyar cím

A közösségi média marketing, mint fő marketingkommunikációs eszköz, a mikro- és kisvállalkozások életében

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Marketing Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Keresekedelem és Marketing

Konzulens(ek)

Konzulens neve
Konzulens típusa
Beosztás, tudományos fokozat, intézmény
Email
Prof. Dr. Józsa László
NEM RÉSZLETEZETT
NEM RÉSZLETEZETT

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: Marketing, Közösségi média, Marketingkommunikáció, Kisvállalkozás, Mikrovállalkozás, Primer kutatás, Mélyinterjú
Felhasználói azonosító szám (ID): Szabó Zoltán
Rekord készítés dátuma: 2018. Dec. 07. 09:25
Utolsó módosítás: 2020. Ápr. 06. 05:30

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet