A közösségi média marketing, mint fő marketingkommunikációs eszköz, a mikro- és kisvállalkozások életében

Mihu Krisztina (2018) A közösségi média marketing, mint fő marketingkommunikációs eszköz, a mikro- és kisvállalkozások életében. Faculty of International Management and Business.

[thumbnail of VEGLEGES 11.06. Mihu Krisztina.pdf] PDF
VEGLEGES 11.06. Mihu Krisztina.pdf
Hozzáférés joga: Available at the computers of the University

Download (4MB)

Hungarian title

A közösségi média marketing, mint fő marketingkommunikációs eszköz, a mikro- és kisvállalkozások életében

Institution

Budapest Business University

Kar

Faculty of International Management and Business

Department

Marketing Tanszék

Tudományterület/tudományág

UNSPECIFIED

Szak

Keresekedelem és Marketing

Supervisors

Konzulens neve
Konzulens típusa
Assignment, Scientific qualification, Institution
Email
Prof. Dr. Józsa László
UNSPECIFIED
UNSPECIFIED

Item Type: Thesis (UNSPECIFIED)
Uncontrolled Keywords: Marketing, Közösségi média, Marketingkommunikáció, Kisvállalkozás, Mikrovállalkozás, Primer kutatás, Mélyinterjú
Depositing User: Szabó Zoltán
Date Deposited: 2018. Dec. 07. 09:25
Last Modified: 2020. Apr. 06. 05:30

Actions (login required)

View Item View Item