Mihu Krisztina (2018) A közösségi média marketing, mint fő marketingkommunikációs eszköz, a mikro- és kisvállalkozások életében. Külkereskedelmi Kar.
|
PDF
VEGLEGES 11.06. Mihu Krisztina.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (4MB) |
Magyar cím
A közösségi média marketing, mint fő marketingkommunikációs eszköz, a mikro- és kisvállalkozások életében
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Marketing Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
| Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
|---|---|
| Kulcsszavak: | Marketing, Közösségi média, Marketingkommunikáció, Kisvállalkozás, Mikrovállalkozás, Primer kutatás, Mélyinterjú |
| Felhasználói azonosító szám (ID): | Felhasználók 18670 nem található. |
| Rekord készítés dátuma: | 2018. Dec. 07. 09:25 |
| Utolsó módosítás: | 2020. Ápr. 06. 05:30 |
Actions (login required)
![]() |
Tétel nézet |

