Az y generáció vásárlási döntései és a "fear of missing out" jelenség

Fekete Anna (2018) Az y generáció vásárlási döntései és a "fear of missing out" jelenség. Külkereskedelmi Kar.

[thumbnail of fanna.BA.szakdolgozat.feltöltés.pdf] PDF
fanna.BA.szakdolgozat.feltöltés.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Marketing Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kereskedelem és Marketing

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: Vásárlói döntés, Vásárlói magatartás, Közösségi média, Y generáció, Fear of missing out, Primer kutatás
Felhasználói azonosító szám (ID): Szabó Zoltán
Rekord készítés dátuma: 2018. Dec. 06. 13:36
Utolsó módosítás: 2020. Ápr. 30. 03:42

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet