Benyeda Helga (2018) Employer Branding kialakulása, fejlődése és folyamata a Profession.hu-nál. Külkereskedelmi Kar.
PDF
Benyeda Helga - Szakdolgozat végleges-PDF.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (997kB) |
Absztrakt (kivonat)
A szakdolgozatom első részében a generációkat mutattam be, nagyobb részben a munkaerő piaci jellemzőjüket. A második részben a munkáltatói márkát ismertettem bővebben, majd a Profession.hu-nál bemutattam részletesen a kialakulását, fejlődését és folyamatát. A kutatásokban felállított hipotézisekre is választ kaptam, amik az álláskeresési szokásokat vizsgálták X-, Y- és Z- generáció tagjainak körében. Eredményeképpen megtudhattam, hogy valóban a Profession.hu a legismertebb és legtöbbet használt álláskeresési weboldal, a generációk körében nagy mértékben szerepet játszik álláskeresésüknél a munkáltatói márka elemei, a versenyképes fizetés a legdominánsabb szempont munkahelyük megválasztásakor és részben a social media segítségével keresnek állást.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Marketing Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | Employer branding, Márkaépítés, Marketing, Profession.hu, Primer kutatás |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Szabó Zoltán |
Rekord készítés dátuma: | 2018. Dec. 05. 15:23 |
Utolsó módosítás: | 2020. Máj. 12. 04:39 |
Actions (login required)
Tétel nézet |