Employer Branding kialakulása, fejlődése és folyamata a Profession.hu-nál

Benyeda Helga (2018) Employer Branding kialakulása, fejlődése és folyamata a Profession.hu-nál. Külkereskedelmi Kar.

[thumbnail of Benyeda Helga - Szakdolgozat végleges-PDF.pdf] PDF
Benyeda Helga - Szakdolgozat végleges-PDF.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (997kB)

Absztrakt (kivonat)

A szakdolgozatom első részében a generációkat mutattam be, nagyobb részben a munkaerő piaci jellemzőjüket. A második részben a munkáltatói márkát ismertettem bővebben, majd a Profession.hu-nál bemutattam részletesen a kialakulását, fejlődését és folyamatát. A kutatásokban felállított hipotézisekre is választ kaptam, amik az álláskeresési szokásokat vizsgálták X-, Y- és Z- generáció tagjainak körében. Eredményeképpen megtudhattam, hogy valóban a Profession.hu a legismertebb és legtöbbet használt álláskeresési weboldal, a generációk körében nagy mértékben szerepet játszik álláskeresésüknél a munkáltatói márka elemei, a versenyképes fizetés a legdominánsabb szempont munkahelyük megválasztásakor és részben a social media segítségével keresnek állást.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Marketing Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kereskedelem és Marketing

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: Employer branding, Márkaépítés, Marketing, Profession.hu, Primer kutatás
Felhasználói azonosító szám (ID): Szabó Zoltán
Rekord készítés dátuma: 2018. Dec. 05. 15:23
Utolsó módosítás: 2020. Máj. 12. 04:39

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet