A fogyasztói figyelem és tekintet irányítása a kép alkotója által (fogyasztó és képalkotó szempontból is) az Instagrammon

Mészáros Virág (2018) A fogyasztói figyelem és tekintet irányítása a kép alkotója által (fogyasztó és képalkotó szempontból is) az Instagrammon. Külkereskedelmi Kar.

[thumbnail of SZAKDOLGOZAT_mészárosvirág.pdf] PDF
SZAKDOLGOZAT_mészárosvirág.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (4MB)

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Kommunikáció Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kommunikáció és Médiatudomány

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: Vizuális kommunikáció, Fogyasztói figyelem, Instagram, Közösségi média, Internet, Online kommunikáció
Felhasználói azonosító szám (ID): Szabó Zoltán
Rekord készítés dátuma: 2018. Dec. 11. 13:28
Utolsó módosítás: 2020. Ápr. 03. 10:50

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet