A tejfogyasztást növelő marketingelemek vizsgálata

Kapronczai Péter (2018) A tejfogyasztást növelő marketingelemek vizsgálata. Külkereskedelmi Kar.

[thumbnail of Kapronczai Péter_Tejfogyasztást növelő marketing vizsgálata_V4.pdf] PDF
Kapronczai Péter_Tejfogyasztást növelő marketing vizsgálata_V4.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Marketing Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kereskedelem és Marketing

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: Marketing, Tej, Tej-szív kampány, Kutatás, Reklám
Felhasználói azonosító szám (ID): Szabó Zoltán
Rekord készítés dátuma: 2018. Dec. 08. 11:44
Utolsó módosítás: 2020. Ápr. 15. 06:53

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet