B2B Marketing. i4s.tech, introducing a new product to the market in a unique way

Szalontai Csaba (2018) B2B Marketing. i4s.tech, introducing a new product to the market in a unique way. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

[thumbnail of B2B Marketing Szalontai Csaba_U9LVYH.pdf] PDF
B2B Marketing Szalontai Csaba_U9LVYH.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)

Absztrakt (kivonat)

A B2B Marketing eszközei segítenek egy új módszer kidolgozásában. Ebben az irányban fontos szerepet kap a kereskedelmi osztály felkészülése az egyes kampányokra. Jelen esetben az Innosmart Kft. szemszögét vizsgálva jött létre egy piackutatás, ami eredményezte a módszer kialakítását a KKV szektor B2B vállalatainak.

Magyar cím

B2B Marketing. i4s.tech, egy termék bevezetése a piacra egy különleges módon

Angol cím

B2B Marketing. i4s.tech, introducing a new product to the market in a unique way

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar

Tanszék

Kereskedelem Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kereskedelem és marketing (angol nyelven)

Konzulens(ek)

Konzulens neve
Konzulens típusa
Beosztás, tudományos fokozat, intézmény
Email
Papp Judit
Belső
Adjunktus

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: B2B marketing, Ground of marketing, Salesforce
Felhasználói azonosító szám (ID): Horváth Viktória
Rekord készítés dátuma: 2018. Dec. 05. 11:43
Utolsó módosítás: 2019. Már. 01. 11:26

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet