Szalontai Csaba (2018) B2B Marketing. i4s.tech, introducing a new product to the market in a unique way. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
PDF
B2B Marketing Szalontai Csaba_U9LVYH.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (1MB) |
Absztrakt (kivonat)
A B2B Marketing eszközei segítenek egy új módszer kidolgozásában. Ebben az irányban fontos szerepet kap a kereskedelmi osztály felkészülése az egyes kampányokra. Jelen esetben az Innosmart Kft. szemszögét vizsgálva jött létre egy piackutatás, ami eredményezte a módszer kialakítását a KKV szektor B2B vállalatainak.
Magyar cím
B2B Marketing. i4s.tech, egy termék bevezetése a piacra egy különleges módon
Angol cím
B2B Marketing. i4s.tech, introducing a new product to the market in a unique way
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar
Tanszék
Kereskedelem Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Kereskedelem és marketing (angol nyelven)
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | B2B marketing, Ground of marketing, Salesforce |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Horváth Viktória |
Rekord készítés dátuma: | 2018. Dec. 05. 11:43 |
Utolsó módosítás: | 2019. Már. 01. 11:26 |
Actions (login required)
Tétel nézet |