Speciális étrend-kiegészítők új vásárlói körének felderítése és megszólítási lehetőségei

Árki Viktória Alexandra (2018) Speciális étrend-kiegészítők új vásárlói körének felderítése és megszólítási lehetőségei. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

[thumbnail of Árki Viktória BA Szakdolgozat 2018..pdf] PDF
Árki Viktória BA Szakdolgozat 2018..pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)

Magyar cím

Speciális étrend-kiegészítők új vásárlói körének felderítése és megszólítási lehetőségei

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar

Tanszék

Kereskedelem Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kereskedelem és Marketing szak

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: Marketing, brand, célcsoport
Felhasználói azonosító szám (ID): Meleg Gizella
Rekord készítés dátuma: 2018. Dec. 04. 15:31
Utolsó módosítás: 2019. Feb. 23. 10:40

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet