Cseh Márton Péter (2018) Analysis of How Private Brand Discounters Became Popular in Hungary and Recommending a New Area of Retail to Cover. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
PDF
Cseh Márton Péter - Thesis.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (2MB) |
Magyar cím
A sajátmárkás termékeket forgalmazó diszkontok magyarországi elterjedésének vizsgálata és egy új kereskedelmi terület ajánlása
Angol cím
Analysis of How Private Brand Discounters Became Popular in Hungary and Recommending a New Area of Retail to Cover
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar
Tanszék
Kereskedelem Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Kereskedelem és Marketing (angol nyelven)
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | Diszkont áruház, Discount, Discounter, Discount store, Commerce, Aldi, Lidl, Decathlon, IKEA, Xiaomi, Kereskedelem |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Horváth Viktória |
Rekord készítés dátuma: | 2018. Dec. 06. 16:14 |
Utolsó módosítás: | 2019. Feb. 28. 15:23 |
Actions (login required)
Tétel nézet |