Analysis of How Private Brand Discounters Became Popular in Hungary and Recommending a New Area of Retail to Cover

Cseh Márton Péter (2018) Analysis of How Private Brand Discounters Became Popular in Hungary and Recommending a New Area of Retail to Cover. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

[thumbnail of Cseh Márton Péter - Thesis.pdf] PDF
Cseh Márton Péter - Thesis.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (2MB)

Magyar cím

A sajátmárkás termékeket forgalmazó diszkontok magyarországi elterjedésének vizsgálata és egy új kereskedelmi terület ajánlása

Angol cím

Analysis of How Private Brand Discounters Became Popular in Hungary and Recommending a New Area of Retail to Cover

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar

Tanszék

Kereskedelem Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kereskedelem és Marketing (angol nyelven)

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: Diszkont áruház, Discount, Discounter, Discount store, Commerce, Aldi, Lidl, Decathlon, IKEA, Xiaomi, Kereskedelem
Felhasználói azonosító szám (ID): Horváth Viktória
Rekord készítés dátuma: 2018. Dec. 06. 16:14
Utolsó módosítás: 2019. Feb. 28. 15:23

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet