The Effect Of Advertisement On Children

Cai Jing (2018) The Effect Of Advertisement On Children. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

[thumbnail of Final-The effect of advertisement on children(1).pdf] PDF
Final-The effect of advertisement on children(1).pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)

Absztrakt (kivonat)

With the development of economy and the change of The Times, advertisement has been integrated into the daily life of contemporary people. The development of contemporary advertising is also very rapid. The rise of new media has also accelerated the development of advertising. Especially in Chinese marketing. In this situation, this paper discusses the definition of advertising and the role of advertising, on the basis of these theories, in-depth to explore the impact of advertising on minors, and give personal opinions.

Angol cím

The Effect Of Advertisement On Children

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar

Tanszék

Kereskedelem Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kereskedelem-Marketing

Konzulens(ek)

Konzulens neve
Konzulens típusa
Beosztás, tudományos fokozat, intézmény
Email
Papp Judit
Belső
Adjunktus

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: Children, Advertisement
Felhasználói azonosító szám (ID): Horváth Viktória
Rekord készítés dátuma: 2018. Dec. 03. 12:15
Utolsó módosítás: 2019. Feb. 28. 14:52

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet