Cai Jing (2018) The Effect Of Advertisement On Children. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
PDF
Final-The effect of advertisement on children(1).pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (1MB) |
Absztrakt (kivonat)
With the development of economy and the change of The Times, advertisement has been integrated into the daily life of contemporary people. The development of contemporary advertising is also very rapid. The rise of new media has also accelerated the development of advertising. Especially in Chinese marketing. In this situation, this paper discusses the definition of advertising and the role of advertising, on the basis of these theories, in-depth to explore the impact of advertising on minors, and give personal opinions.
Angol cím
The Effect Of Advertisement On Children
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar
Tanszék
Kereskedelem Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | Children, Advertisement |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Horváth Viktória |
Rekord készítés dátuma: | 2018. Dec. 03. 12:15 |
Utolsó módosítás: | 2019. Feb. 28. 14:52 |
Actions (login required)
Tétel nézet |