A logó szerepe és evolúciója egy ipari vállalat életében - Arculatváltás a felhasználók szemével a Bosch Rexroth új logója kapcsán

Pásztor Boglárka (2018) A logó szerepe és evolúciója egy ipari vállalat életében - Arculatváltás a felhasználók szemével a Bosch Rexroth új logója kapcsán. Külkereskedelmi Kar.

[thumbnail of PASZTOR_Boglarka_ii94zq_Szakdolgozat_2018.pdf] PDF
PASZTOR_Boglarka_ii94zq_Szakdolgozat_2018.pdf
Hozzáférés joga: Csak az archívum karbantartója nyithatja meg (titkosított dolgozat - engedéllyel) until 2028. December 03..

Download (3MB)
[thumbnail of HivatalosBejegyzes.pdf] PDF
HivatalosBejegyzes.pdf
Hozzáférés joga: Csak az archívum karbantartója nyithatja meg (titkosított dolgozat - engedéllyel)

Download (127kB)

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Marketing Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kereskedelem és marketing

Konzulens(ek)

Konzulens neve
Konzulens típusa
Beosztás, tudományos fokozat, intézmény
Email
Dr. Harsányi Dávid
Belső
BGE KKK tanszékvezető, Marketingkom. szakirányvezető főiskolai docens
Ráti Henrietta
Külső
Bosch Rexroth Kft., marketing- és kommunikációs vezető

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: Logó, Arculat, Image, Bosch Rexroth, Kampány
Felhasználói azonosító szám (ID): Szabó Zoltán
Rekord készítés dátuma: 2018. Dec. 03. 13:36
Utolsó módosítás: 2020. Már. 31. 04:53

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet