Pásztor Boglárka (2018) A logó szerepe és evolúciója egy ipari vállalat életében - Arculatváltás a felhasználók szemével a Bosch Rexroth új logója kapcsán. Külkereskedelmi Kar.
PDF
PASZTOR_Boglarka_ii94zq_Szakdolgozat_2018.pdf Hozzáférés joga: Csak az archívum karbantartója nyithatja meg (titkosított dolgozat - engedéllyel) until 2028. December 03.. Download (3MB) |
|
PDF
HivatalosBejegyzes.pdf Hozzáférés joga: Csak az archívum karbantartója nyithatja meg (titkosított dolgozat - engedéllyel) Download (127kB) |
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Marketing Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Konzulens(ek)
Konzulens neve
Konzulens típusa
Beosztás, tudományos fokozat, intézmény
Email
Dr. Harsányi Dávid
Belső
BGE KKK tanszékvezető, Marketingkom. szakirányvezető főiskolai docens
Ráti Henrietta
Külső
Bosch Rexroth Kft., marketing- és kommunikációs vezető
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | Logó, Arculat, Image, Bosch Rexroth, Kampány |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Szabó Zoltán |
Rekord készítés dátuma: | 2018. Dec. 03. 13:36 |
Utolsó módosítás: | 2020. Már. 31. 04:53 |
Actions (login required)
Tétel nézet |