Pásztor Boglárka (2018) A logó szerepe és evolúciója egy ipari vállalat életében - Arculatváltás a felhasználók szemével a Bosch Rexroth új logója kapcsán. Külkereskedelmi Kar.
|
PDF
PASZTOR_Boglarka_ii94zq_Szakdolgozat_2018.pdf Hozzáférés joga: Csak az archívum karbantartója nyithatja meg (titkosított dolgozat - engedéllyel) until 2028. December 03.. Download (3MB) |
|
|
PDF
HivatalosBejegyzes.pdf Hozzáférés joga: Csak az archívum karbantartója nyithatja meg (titkosított dolgozat - engedéllyel) Download (127kB) |
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Marketing Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
| Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
|---|---|
| Kulcsszavak: | Logó, Arculat, Image, Bosch Rexroth, Kampány |
| Felhasználói azonosító szám (ID): | Felhasználók 18670 nem található. |
| Rekord készítés dátuma: | 2018. Dec. 03. 13:36 |
| Utolsó módosítás: | 2020. Már. 31. 04:53 |
Actions (login required)
![]() |
Tétel nézet |

