Az élelmiszer-kiskereskedelemi láncok marketingstratégiájának elemzése, különös tekintettel a hard-diszkontokra vonatkozóan

Tánczos-Szabó Barbara (2018) Az élelmiszer-kiskereskedelemi láncok marketingstratégiájának elemzése, különös tekintettel a hard-diszkontokra vonatkozóan. Külkereskedelmi Kar.

[thumbnail of Szakdolgozat.pdf] PDF
Szakdolgozat.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (2MB)

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Nemzetközi Gazdaságtan Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Nemzetközi Gazdálkodás

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: Marketingstatégia, Kiskereskedelem, Marketing, Diszkont áruház
Felhasználói azonosító szám (ID): Szabó Zoltán
Rekord készítés dátuma: 2018. Dec. 03. 10:49
Utolsó módosítás: 2020. Már. 23. 07:12

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet