Élmény árusítása az Air France-KLM marketingkommunikációs stratégiájának tükrében

Varga Emese Lilla (2018) Élmény árusítása az Air France-KLM marketingkommunikációs stratégiájának tükrében. Faculty of International Management and Business.

[thumbnail of Élmény árusítása az Air France-KLM marketingkommunikációs stratégiájának tükrében.pdf] PDF
Élmény árusítása az Air France-KLM marketingkommunikációs stratégiájának tükrében.pdf
Hozzáférés joga: Available at the computers of the University

Download (2MB)

Institution

Budapest Business University

Kar

Faculty of International Management and Business

Department

Marketing Tanszék

Tudományterület/tudományág

UNSPECIFIED

Szak

Keresekedelem és Marketing

Supervisors

Konzulens neve
Konzulens típusa
Assignment, Scientific qualification, Institution
Email
Dr. Harsányi Dávid
Belső
tanszékvezető

Item Type: Thesis (UNSPECIFIED)
Uncontrolled Keywords: Légitársaság, Marketingkommunikáció, Utazás
Depositing User: Turányi Nóra
Date Deposited: 2018. Dec. 03. 11:53
Last Modified: 2020. Mar. 23. 13:48

Actions (login required)

View Item View Item