Élmény árusítása az Air France-KLM marketingkommunikációs stratégiájának tükrében

Varga Emese Lilla (2018) Élmény árusítása az Air France-KLM marketingkommunikációs stratégiájának tükrében. Külkereskedelmi Kar.

[thumbnail of Élmény árusítása az Air France-KLM marketingkommunikációs stratégiájának tükrében.pdf] PDF
Élmény árusítása az Air France-KLM marketingkommunikációs stratégiájának tükrében.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (2MB)

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Marketing Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Keresekedelem és Marketing

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: Légitársaság, Marketingkommunikáció, Utazás
Felhasználói azonosító szám (ID): Turányi Nóra
Rekord készítés dátuma: 2018. Dec. 03. 11:53
Utolsó módosítás: 2020. Már. 23. 13:48

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet