Varga Emese Lilla (2018) Élmény árusítása az Air France-KLM marketingkommunikációs stratégiájának tükrében. Külkereskedelmi Kar.
|
PDF
Élmény árusítása az Air France-KLM marketingkommunikációs stratégiájának tükrében.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (2MB) |
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Marketing Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
| Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
|---|---|
| Kulcsszavak: | Légitársaság, Marketingkommunikáció, Utazás |
| Felhasználói azonosító szám (ID): | Nóra Turányi |
| Rekord készítés dátuma: | 2018. Dec. 03. 11:53 |
| Utolsó módosítás: | 2020. Már. 23. 13:48 |
Actions (login required)
![]() |
Tétel nézet |

