Vevői reklamációk kezelése az MBMH Kft. minőségirányítási rendszerében

Gerencsér Vilmos (2018) Vevői reklamációk kezelése az MBMH Kft. minőségirányítási rendszerében. Külkereskedelmi Kar.

[thumbnail of Teljes Szakdolgozat..pdf] PDF
Teljes Szakdolgozat..pdf
Hozzáférés joga: Csak az archívum karbantartója nyithatja meg (titkosított dolgozat - engedéllyel) until 2028. December 03..

Download (3MB)
[thumbnail of Gerencsér V.pdf] PDF
Gerencsér V.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (21kB)

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Marketing Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kereskedelem és Marketing

Konzulens(ek)

Konzulens neve
Konzulens típusa
Beosztás, tudományos fokozat, intézmény
Email
Miskolczi Tibor
NEM RÉSZLETEZETT
NEM RÉSZLETEZETT

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: Minőségirányítási rendszerek, Vevői elégedettség, Vevői reklamációk, MBMH Kft.
Felhasználói azonosító szám (ID): Szabó Zoltán
Rekord készítés dátuma: 2018. Dec. 03. 11:26
Utolsó módosítás: 2020. Ápr. 27. 09:44

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet