Gerencsér Vilmos (2018) Vevői reklamációk kezelése az MBMH Kft. minőségirányítási rendszerében. Külkereskedelmi Kar.
PDF
Teljes Szakdolgozat..pdf Hozzáférés joga: Csak az archívum karbantartója nyithatja meg (titkosított dolgozat - engedéllyel) until 2028. December 03.. Download (3MB) |
|
PDF
Gerencsér V.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (21kB) |
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Marketing Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | Minőségirányítási rendszerek, Vevői elégedettség, Vevői reklamációk, MBMH Kft. |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Szabó Zoltán |
Rekord készítés dátuma: | 2018. Dec. 03. 11:26 |
Utolsó módosítás: | 2020. Ápr. 27. 09:44 |
Actions (login required)
Tétel nézet |