Energy drink industry in Hungary: Hell's marketing strategy on the Hungarian market

Veres Seron (2018) Energy drink industry in Hungary: Hell's marketing strategy on the Hungarian market. Külkereskedelmi Kar.

[thumbnail of A-Hell-marketing-stratégiája-a-magyar-marketing-piacon.pdf] PDF
A-Hell-marketing-stratégiája-a-magyar-marketing-piacon.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)

Magyar cím

Energiaital piac Magyarországon Hell marketingstratégiája a magyar piacon

Angol cím

Energy drink industry in Hungary: Hell's marketing strategy on the Hungarian market

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Nemzetközi Gazdaságtan Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Nemzetközi Gazdálkodás (angol nyelven)

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: Energiaital, Hell, Marketing, Marketingstatégia, Magyarország
Felhasználói azonosító szám (ID): Szabó Zoltán
Rekord készítés dátuma: 2018. Dec. 03. 11:57
Utolsó módosítás: 2020. Már. 20. 13:36

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet