Az Auchan Magyarország Kft. arculati és marketingkommunikációs stratégiájának elemzése a fogyasztói magatartás alakulásának hatására

Boller Eszter (2018) Az Auchan Magyarország Kft. arculati és marketingkommunikációs stratégiájának elemzése a fogyasztói magatartás alakulásának hatására. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

[thumbnail of Boller_Eszter_C49FTC-Szakdolgozat.docx.pdf] PDF
Boller_Eszter_C49FTC-Szakdolgozat.docx.pdf
Hozzáférés joga: Csak az archívum karbantartója nyithatja meg (titkosított dolgozat - engedéllyel)

Download (2MB)
[thumbnail of 47043383_372690480165008_2375739332758601728_n.jpg] Kép (JPEG)
47043383_372690480165008_2375739332758601728_n.jpg
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (96kB)

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar

Tanszék

Kereskedelem Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kereskedelem és Marketing

Konzulens(ek)

Konzulens neve
Konzulens típusa
Beosztás, tudományos fokozat, intézmény
Email
dr. Papp Vanda
Belső
Főiskolai docens

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: Marketingkommunikációs stratégia
Felhasználói azonosító szám (ID): Meleg Gizella
Rekord készítés dátuma: 2018. Dec. 03. 12:52
Utolsó módosítás: 2019. Feb. 23. 11:30

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet