Boller Eszter (2018) Az Auchan Magyarország Kft. arculati és marketingkommunikációs stratégiájának elemzése a fogyasztói magatartás alakulásának hatására. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
PDF
Boller_Eszter_C49FTC-Szakdolgozat.docx.pdf Hozzáférés joga: Csak az archívum karbantartója nyithatja meg (titkosított dolgozat - engedéllyel) Download (2MB) |
|
Kép (JPEG)
47043383_372690480165008_2375739332758601728_n.jpg Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (96kB) |
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar
Tanszék
Kereskedelem Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | Marketingkommunikációs stratégia |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Meleg Gizella |
Rekord készítés dátuma: | 2018. Dec. 03. 12:52 |
Utolsó módosítás: | 2019. Feb. 23. 11:30 |
Actions (login required)
Tétel nézet |