A közösségi média hatása a vendéglátóipari fogyasztói magatartásra és döntésre

Korszakasz Diána (2018) A közösségi média hatása a vendéglátóipari fogyasztói magatartásra és döntésre. Külkereskedelmi Kar.

[thumbnail of KorszakaszDiána_Szakdolgozat2018.pdf] PDF
KorszakaszDiána_Szakdolgozat2018.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Marketing Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kereskedelem és Marketing

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: Marketing, Fogyasztói magatartás, Fogyasztói döntés, Közösségi média, Vendéglátóipar
Felhasználói azonosító szám (ID): Szabó Zoltán
Rekord készítés dátuma: 2018. Dec. 03. 08:25
Utolsó módosítás: 2020. Ápr. 20. 05:54

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet