A Z generáció és a média viszonya. Televíziónézési, internetezési és vásárlási szokások 14-17 éves korban

Nagy Nóra (2018) A Z generáció és a média viszonya. Televíziónézési, internetezési és vásárlási szokások 14-17 éves korban. Külkereskedelmi Kar.

[thumbnail of Szakdolgozat.pdf] PDF
Szakdolgozat.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Marketing Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kereskedelem és Marketing

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: Z generáció, Fogyasztói magatartás, Generációs marketing, Televíziózás, Internethasználat, Média, Közösségi média, Reklám, Primer kutatás
Felhasználói azonosító szám (ID): Szabó Zoltán
Rekord készítés dátuma: 2018. Dec. 03. 11:25
Utolsó módosítás: 2020. Ápr. 01. 11:06

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet