Nagy Gyöngyi (2018) A youtuberek hatása az alpha és a Z generáció vásárlási döntéseire. Külkereskedelmi Kar.
PDF
HivatalosBejegyzes.pdf Hozzáférés joga: Csak az archívum karbantartója nyithatja meg (titkosított dolgozat - engedéllyel) Download (123kB) |
|
PDF
SzakdolgozatNagyGyöngyi.pdf Hozzáférés joga: Csak az archívum karbantartója nyithatja meg (titkosított dolgozat - engedéllyel) until 2028. December 03.. Download (2MB) |
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Marketing Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | Influencer marketing, YouTube, Alfa generáció, Közösségi média, Z generáció, Fogyasztói magatartás, Fogyasztói döntés |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Szabó Zoltán |
Rekord készítés dátuma: | 2018. Dec. 03. 11:09 |
Utolsó módosítás: | 2020. Ápr. 01. 10:57 |
Actions (login required)
Tétel nézet |