A youtuberek hatása az alpha és a Z generáció vásárlási döntéseire

Nagy Gyöngyi (2018) A youtuberek hatása az alpha és a Z generáció vásárlási döntéseire. Külkereskedelmi Kar.

[thumbnail of HivatalosBejegyzes.pdf] PDF
HivatalosBejegyzes.pdf
Hozzáférés joga: Csak az archívum karbantartója nyithatja meg (titkosított dolgozat - engedéllyel)

Download (123kB)
[thumbnail of SzakdolgozatNagyGyöngyi.pdf] PDF
SzakdolgozatNagyGyöngyi.pdf
Hozzáférés joga: Csak az archívum karbantartója nyithatja meg (titkosított dolgozat - engedéllyel) until 2028. December 03..

Download (2MB)

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Marketing Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kereskedelem és Marketing

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: Influencer marketing, YouTube, Alfa generáció, Közösségi média, Z generáció, Fogyasztói magatartás, Fogyasztói döntés
Felhasználói azonosító szám (ID): Szabó Zoltán
Rekord készítés dátuma: 2018. Dec. 03. 11:09
Utolsó módosítás: 2020. Ápr. 01. 10:57

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet