Kalmár Bálint (2018) Kereskedelmi márkák szerepe a Spar Magyarországnál. Külkereskedelmi Kar.
PDF
Szakdolgozat Kalmár Bálint.pdf Hozzáférés joga: Csak az archívum karbantartója nyithatja meg (titkosított dolgozat - engedéllyel) until 2028. December 03.. Download (2MB) |
|
PDF
HivatalosBejegyzes Kalmár Bálint.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (121kB) |
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Marketing Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | Kereskedelmi márka, Spar, Saját márka, Márka, Magyarország |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Szabó Zoltán |
Rekord készítés dátuma: | 2018. Dec. 03. 09:30 |
Utolsó módosítás: | 2020. Ápr. 15. 06:39 |
Actions (login required)
Tétel nézet |