Crutial factors of customer satisfaction that can be used to maintain or enhance market share of a corrugted company

Sajben Fanni (2018) Crutial factors of customer satisfaction that can be used to maintain or enhance market share of a corrugted company. Külkereskedelmi Kar.

[thumbnail of Thesis_Sajben_Fanni (1).pdf] PDF
Thesis_Sajben_Fanni (1).pdf
Hozzáférés joga: Csak az archívum karbantartója nyithatja meg (titkosított dolgozat - engedéllyel) until 2028. December 03..

Download (1MB)
[thumbnail of HivatalosBejegyzes.pdf] PDF
HivatalosBejegyzes.pdf
Hozzáférés joga: Csak az archívum karbantartója nyithatja meg (titkosított dolgozat - engedéllyel)

Download (123kB)

Magyar cím

A vevői elégedettség kulcsfontosságú tényezői, amelyek a korrugált vállalat piaci részesedésének fenntartására vagy növelésére szolgálhatnak

Angol cím

Crutial factors of customer satisfaction that can be used to maintain or enhance market share of a corrugted company

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Nemzetközi Gazdaságtan Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Nemzetközi Gazdálkodás (angol nyelven)

Konzulens(ek)

Konzulens neve
Konzulens típusa
Beosztás, tudományos fokozat, intézmény
Email
Dr. habil Szabó Zoltán
Belső
NEM RÉSZLETEZETT

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: Vevői elégedettség, Korrugált ipar, Szolgáltatásminőség, Piaci részesedés
Felhasználói azonosító szám (ID): Szabó Zoltán
Rekord készítés dátuma: 2018. Dec. 03. 12:13
Utolsó módosítás: 2020. Már. 24. 06:01

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet