Sajben Fanni (2018) Crutial factors of customer satisfaction that can be used to maintain or enhance market share of a corrugted company. Külkereskedelmi Kar.
PDF
Thesis_Sajben_Fanni (1).pdf Hozzáférés joga: Csak az archívum karbantartója nyithatja meg (titkosított dolgozat - engedéllyel) until 2028. December 03.. Download (1MB) |
|
PDF
HivatalosBejegyzes.pdf Hozzáférés joga: Csak az archívum karbantartója nyithatja meg (titkosított dolgozat - engedéllyel) Download (123kB) |
Magyar cím
A vevői elégedettség kulcsfontosságú tényezői, amelyek a korrugált vállalat piaci részesedésének fenntartására vagy növelésére szolgálhatnak
Angol cím
Crutial factors of customer satisfaction that can be used to maintain or enhance market share of a corrugted company
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Nemzetközi Gazdaságtan Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Nemzetközi Gazdálkodás (angol nyelven)
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | Vevői elégedettség, Korrugált ipar, Szolgáltatásminőség, Piaci részesedés |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Szabó Zoltán |
Rekord készítés dátuma: | 2018. Dec. 03. 12:13 |
Utolsó módosítás: | 2020. Már. 24. 06:01 |
Actions (login required)
Tétel nézet |