A webáruházak vizsgálata és az online marketingeszközök bemutatása az OTTO Central Europe Kft. példáján keresztül

Lőrincz Anna (2018) A webáruházak vizsgálata és az online marketingeszközök bemutatása az OTTO Central Europe Kft. példáján keresztül. Faculty of International Management and Business.

[thumbnail of Lőrincz Anna(H9QMGQ)_Szakdolgozat_2018.pdf] PDF
Lőrincz Anna(H9QMGQ)_Szakdolgozat_2018.pdf
Hozzáférés joga: Repository staff only until 2028. December 03..

Download (2MB)
[thumbnail of Lőrincz Anna_Bizalmas.pdf] PDF
Lőrincz Anna_Bizalmas.pdf
Hozzáférés joga: Available at the computers of the University

Download (122kB)

Institution

Budapest Business University

Kar

Faculty of International Management and Business

Department

Marketing Tanszék

Tudományterület/tudományág

UNSPECIFIED

Szak

Marketing

Supervisors

Konzulens neve
Konzulens típusa
Assignment, Scientific qualification, Institution
Email
Dr. Kopcsay László
Belső
UNSPECIFIED

Item Type: Thesis (UNSPECIFIED)
Uncontrolled Keywords: Elektronikus kereskedelem - online kereskedelem, OTTO Central Europe Kft., Statisztika, Marketing, Online marketing
Depositing User: Szabó Zoltán
Date Deposited: 2018. Dec. 03. 08:37
Last Modified: 2022. Jun. 27. 13:28

Actions (login required)

View Item View Item