Lőrincz Anna (2018) A webáruházak vizsgálata és az online marketingeszközök bemutatása az OTTO Central Europe Kft. példáján keresztül. Külkereskedelmi Kar.
PDF
Lőrincz Anna(H9QMGQ)_Szakdolgozat_2018.pdf Hozzáférés joga: Csak az archívum karbantartója nyithatja meg (titkosított dolgozat - engedéllyel) until 2028. December 03.. Download (2MB) |
|
PDF
Lőrincz Anna_Bizalmas.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (122kB) |
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Marketing Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | Elektronikus kereskedelem - online kereskedelem, OTTO Central Europe Kft., Statisztika, Marketing, Online marketing |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Szabó Zoltán |
Rekord készítés dátuma: | 2018. Dec. 03. 08:37 |
Utolsó módosítás: | 2022. Jún. 27. 13:28 |
Actions (login required)
Tétel nézet |