A webáruházak vizsgálata és az online marketingeszközök bemutatása az OTTO Central Europe Kft. példáján keresztül

Lőrincz Anna (2018) A webáruházak vizsgálata és az online marketingeszközök bemutatása az OTTO Central Europe Kft. példáján keresztül. Külkereskedelmi Kar.

[thumbnail of Lőrincz Anna(H9QMGQ)_Szakdolgozat_2018.pdf] PDF
Lőrincz Anna(H9QMGQ)_Szakdolgozat_2018.pdf
Hozzáférés joga: Csak az archívum karbantartója nyithatja meg (titkosított dolgozat - engedéllyel) until 2028. December 03..

Download (2MB)
[thumbnail of Lőrincz Anna_Bizalmas.pdf] PDF
Lőrincz Anna_Bizalmas.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (122kB)

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Marketing Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Marketing

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: Elektronikus kereskedelem - online kereskedelem, OTTO Central Europe Kft., Statisztika, Marketing, Online marketing
Felhasználói azonosító szám (ID): Szabó Zoltán
Rekord készítés dátuma: 2018. Dec. 03. 08:37
Utolsó módosítás: 2022. Jún. 27. 13:28

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet