Employer branding az Y generáció világában - Központban a Vodafone Shared Services Budapest

Csire Virág (2018) Employer branding az Y generáció világában - Központban a Vodafone Shared Services Budapest. Külkereskedelmi Kar.

[thumbnail of FINALCsireVirág_szakdolgozat_final18.pdf] PDF
FINALCsireVirág_szakdolgozat_final18.pdf
Hozzáférés joga: Csak az archívum karbantartója nyithatja meg (titkosított dolgozat - engedéllyel) until 2028. December 03..

Download (1MB)
[thumbnail of HivatalosBejegyzesCsireViragBizalmas.pdf] PDF
HivatalosBejegyzesCsireViragBizalmas.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (123kB)

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Marketing Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Keresekedelem és Marketing

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: Employer branding, SSC, Vodafone, Y generáció, Generációk
Felhasználói azonosító szám (ID): Szabó Zoltán
Rekord készítés dátuma: 2018. Dec. 03. 09:35
Utolsó módosítás: 2020. Máj. 06. 10:42

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet